2014. április 17., csütörtök

Húsvéti kreatívkodásaink

Végre tavaszi szünet! Mielőtt belevetném magam a nagytakarításba, gondoltam megmutatom azokat a munkákat, amiket a gyerekekkel készítettünk szakkörön, technika órán vagy csoportos foglalkozáson. Az ötletek nagy részét korábban mutattam, most a kész műveken a sor. De azért hoztam újakat is.

A kicsikkel vécégurigából készítettünk aranyos nyuszkókat. Az ötletet itt mutattam.









Sajtosdobozból készültek a csirkék az osztályomban csoportos foglalkozáson. (Sajnos nem volt idő az oldalára csíkot ragasztani, hogy eltakarja a nagy kékséget.) Az ötletről és a sablonról itt találtok egy bejegyzést.






Lehet, hogy valaki már unja a sok húsvétos bejegyzést, de ugye ennek van a szezonja. (Bár még sok ötlet van a tarsolyomban, ígérem idén ez az utolsó ilyen jellegű bejegyzés.) Mivel a harmadikos-negyedikes szakkörösökkel csak képeslapot készítettünk, gondoltam, ők is örülnének valami olyan dolognak, amit otthon kitehetnek az ablakba, vagy a húsvéti asztalt díszíthetik vele. A választás egy egyszerű szalvétatartó nyuszira esett, illetve Valika kincsei között is találtam egy mutatós, szép darabot. A különlegességét a méhsejtpapír adja, amit a kinyírt formákra ragasztottunk. A két óra alatt kényelmesen elkészültünk a két munkával.


Forrás



A kész művek:







Ha valaki szeretné elkészíteni, itt vannak a sablonok. Taréj nem volt külön, a lábat használtuk ahhoz is. (Méhsejt papír nélkül is jól mutat.)


Köszi Valika!




Most elköszönök, de a húsvéti készülődés és rokonlátogatás mellett gőzerővel keresgélek az anyák napjára.









4 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyesek vagytok ! Nektek is kívánok sok locsolkodót kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek az alkotások, mint mindig! Remélem kicsit pihikéztél is a tavaszi szünetben! Pussssssssssssszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Olyannak ismersz, akinek jut idő a pihenésre? Pusssssssszi. :)))

      Törlés